15 Nisan 2009 Çarşamba

Ekran karsisinda gittim gidiyorum...


Daimler'in otobüs disindaki diger kollarinda satislarin ve dolayisiyla üretimin düsmesi nedeniyle baslayan isletme tatillerinde olan bizim ogle yemegine oldu. Stuttgartta kalan 100 otobüs insancigi icin kantin acilmayinca, bugün bölümü bizim sirketin yakininda idare eder dönerciye götürdüm. Iki de ayran caktim yaninda dönerin, unutmusum hava hafif isininca agir ogle yemegi ve 2 ayran üzerine ekran karsisinda gözlerin nasil kapandigini. Paydosa 3 saat kaldi, nasil gecer bilinmez bu sekilde.

PS: Efsane uludag gazoz'u deneyen 3 kisinin de tepkisi "Bu ne bee, jiklet gibi tadi, nerde sprite" diyince "kalkin" dedim, "Sizi ancak sosis/patetez salatasi ve mezzomix paklar."

PS2: Mezzomix almanlarin efsane bulusu bu arada. Bildigimiz cocukken ictigimiz kola/fanta karisimi burda ayri bir marka altinda satilmakta. "Cocuk icecegi yaw bu" diyorum ama anlatamiyorum ki...

Hiç yorum yok:

 
Site Meter