30 Mart 2009 Pazartesi

Patlamis Misir


Cumartesi aksami, Ispanya macindan sonraki yaklasik 4 saatlik ve 11 bölümlük "How I met your mother" sefamiza eslik etti, evde tencere icinde yapilmis patlamis misir tadi.
Özlemisim oldukca fakat pratigide kaybetmisiz. Vicik tereyagi olmasin derken oldukca kuru kaldi maalesef. Birde klasik gözüm doymayip, ufak misir taneciklerini de görünce, biraz fazla doldurmusum herhalde tencereyi, sonunda patlamadan kalmis bayaa bir tane vardi tencere icersinde. Tuzuda önceden koymuyormusuz, tencereyi temizleyene kadar canim cikti, lakin tereyagiyla birlesip misirlara yapisacak tuz fikri oldukca umut vericiydi.
Yinede 1 litre kola gitti tabiiki yaninda. Zebracan'in basta sekerli misir isteyip, tuzlusundan bir iki tane tattiktan sonra bununla idare ederim demesi ve sonrasinda avuc avuc götürmesi, suratimda hafif bir zafer temali tebessüm olusturdu tabiiki:)

2 yorum:

Kayra dedi ki...

Ben direk yağ, sonrasında tuz atıyorum.. Sonrasında mısırları ekliyorum... Pek bir sorun yaşamamıştım şimdiye kadar, temizlik dahil...

Niye atılmıyormuş tuz?

glove dedi ki...

Valla bende yanik kokulari icersinde, tencerenin alti tuttu. Misirlar yanmadi ama, tuza verdim bende. Klasik sabirsizligimd nedeniyle atesin altini full acmamdan da olabilir tabii...

 
Site Meter